Eleverne har ordet

Her er lidt af de kommentarer som tidligere elever har sagt om skolen:

Mit personlige råd til dig som ny elev. Spørg gerne dine venner, veninder eller kollegaer om de kender skolen. 90 % af mine elever er anbefalet af andre. 10 % er elever som ikke kendte skolen på forhånd.

Eva Skriver:

“Jeg har netop taget mit kørekort ved Susanne Vilnov og kan varmt anbefale hendes køreskole til såvel unge som ældre. Undervisningen er grundig og professionel, og man bliver godt rustet til såvel teori- som praktisk prøve. Susanne Vilnov er et varmt, tålmodigt og humoristisk menneske, som formår at skabe god stemning i selv pressede situationer. Jeg har ikke en finger at sætte på forløbet. Mvh Eva Harlou

Kristoffer skriver:

“Susanne er utrolig dygtig til at engagere eleven til at lære, fordi hele forløbet sker i et tempo, hvor der tages hensyn til alle, hvadenten man er helt ny i trafikken, eller på cykel (forståes) har fået en forståelse for hvordan hele systemet hænger sammen. Med hendes rolige stemmeføring og pædagogiske indsigt i eleverne, skaber Susanne en rigtig dejlig atmosfære både i bilen når man kører, men også i teorilokalet i undervisningen. Efter hver køretime evalueres kort hvad der skal gøres bedre til næste gang, men også hvad man har gjort godt i løbet af rundturen. På den måde viser Susanne stort engagement i hver enkelt elev, da hun formår at huske den ene elev fra den anden, så man gennem hele processen får forklaret hvordan udviklingen forløber sig. Efter mindre end 3 måneder var jeg færdig med kørekortet, men uden at det nogensinde blev en forhastet plage, der optog hele min hverdag. Så ønsker du en grundig oplæring i at køre bil, ville jeg klart overveje at tage det her. Det vil du sjældent fortryde.”

Mathilde Skriver:

“Timerne hos Susanne Vilnov kunne jeg ikke have tænkt mig bedre! Man hører så mange steder at teoriundervisningen er det kedeligste ved at tage kørekort, men det blev til timer man faktisk nød (: Man blev taget i hånden fra start til slut, følte ikke at der fandtes nogle dumme spørgsmål og vigtigst af alt var der plads til humor, hvilket gjorde det hele meget lettere at forstå (: Det at det er en lille køreskole med manuel undervisning (tavleundervisning) var et kæmpe plus for mig! Plus at ubegrænset teoriundervisning som der er hos Susanne, får en til at føle sig mere tryg i forhold til pengene (: Også køretimer var rigtig gode og starten var slet ikke så skræmmende som forventet og man blev taget i hånden hele vejen igennem indtil både lære og en selv følte sig sikre til prøverne (: Susanne har et par kørelærere der hjælper hende med køretimerne, men de er klart kvalificerede til det og kan lige som Susanne kun anbefales! (: Prisen er dog kun ca. fastlagt helt fra start, da der er nogle ting nogen mangler og andre ikke gør. Plus at alt efter hvem man kører med, så sker betalingen for køretimerne hen af vejen, ved mindre man aftaler andet .. De er meget fleksible alle sammen (: Ring til Susanne Vilnov og hør mere – det er det værd! Jeg kan kun anbefale Vilnov Køreskole! (: Held og lykke”

Christian Skriver:

“Vilnov køreskole er intet mindre end et fantastisk sted hvis man ønsker sig et kørekort og samtidigt vil være en sikker bilist efter. Susanne Vilnov er en humoritisk personlighed som laver en strukturet plan over køreforløbet men samtidigt er utrolig fleksibel. Hun planlægger forløbet så alle kan være med og har for undertegnede planlagt det så jeg kunne komme op på min 18 års fødselsdag. Prøverne blev bestået i første forsøg og hun får en sikkert igennem det. Ved hjælp af enkelte”
Simone Skriver:

For sådan en travl gymnasieelev, som mig var det helt perfekt! Hun tog meget hensyn til min skole, fritidsjob og andre aftaler. Både køretimer og teori bliver planlagt efter om hver enkel elev kan, hvilket er virkelig dejligt og selvom jeg var ude og rejse og havde travlt, fik jeg kortet på kun lidt over 3 måneder. Læren er meget venlig og meget tålmodig og det er en dejlig køreskole bil 🙂 Teori timerne er hyggelige og tonen er god og afslappet. Jeg følte ikke at jeg fik én time for lidt eller for meget og jeg bestod derfor første gang ved begge prøver – ligesom alle andre på mit hold. “
Ditte skriver:

“Kompetent, professionelt, behageligt, trygt og effektivt. Det kan ikke gøres bedre end hos Susanne Vilnov.”

Trine Skriver:

“Jeg gir Susanne Vilnov 10 ud af fem stjerner. Jeg har intet dårligt at sige, jeg startede forløbet for 3 mdr. siden og det har hele vejen igennem været et super forløb. Professionel undervisning med en hyggelig og personlig tone. Hun er god at tilrettelægge forløbet udfra hver enkelt elevs evner. Jeg her netop fået mit kørekort, det troede jeg ikke engang selv på for 3 mdr. siden. Tak til Susanne og til alle der er i tvivl, gi Vilnov køreskole et kald og du vil ikke fortryde.
Anders Skriver:

“Grundig og pædagogisk undervisning, hvor kvalitet vægtes over pris eller tid.”

Comments are closed.